Lisans:
Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi — Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Yüksek Lisans:
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi — Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı, Sosyal Medya Alanı
Google Dijital Pazarlama Temelleri
Sosyal Medya Uzmanlığına Giriş
Uygulamalı Canva
İletişim ve Network Yönetimi
Etkili Konuşma, Diksiyon ve Hitabet
Kriz Yönetimi
Stratejik Düşünme ve Hedef Belirleme
Drone Kullanımı (İHA-0 ve İHA-1 Lisansları)
Bilişim Hukuku ve E-Ticarete Giriş
Tez Konusu:
Sosyal Medyanın Eğitim Alanındaki Dijital Pazarlama Stratejilerinin Üniversite Tercihleri Üzerindeki Etkisi
Çalışma kapsamında; kitle yönetimi, algı yönetimi, siyasi algı ve seçmen davranışları, sosyal medyada tüketici yönlendirme, bütünleşik pazarlama yöntemleri, yeni medya araçlarının stratejik kullanımı, algı ve manipülasyon teknikleri, tüketiciyi satın almaya yönlendirme stratejileri ve dezenformasyon ile mücadele gibi konular incelenmiştir.