Lisans:
Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi — Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü


Yüksek Lisans:
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi — Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı, Sosyal Medya Alanı

Google Dijital Pazarlama Temelleri

Sosyal Medya Uzmanlığına Giriş

Uygulamalı Canva

İletişim ve Network Yönetimi

Etkili Konuşma, Diksiyon ve Hitabet

Kriz Yönetimi

Stratejik Düşünme ve Hedef Belirleme

Drone Kullanımı (İHA-0 ve İHA-1 Lisansları)

Bilişim Hukuku ve E-Ticarete Giriş

Tez Konusu:
Sosyal Medyanın Eğitim Alanındaki Dijital Pazarlama Stratejilerinin Üniversite Tercihleri Üzerindeki Etkisi


Çalışma kapsamında; kitle yönetimi, algı yönetimi, siyasi algı ve seçmen davranışları, sosyal medyada tüketici yönlendirme, bütünleşik pazarlama yöntemleri, yeni medya araçlarının stratejik kullanımı, algı ve manipülasyon teknikleri, tüketiciyi satın almaya yönlendirme stratejileri ve dezenformasyon ile mücadele gibi konular incelenmiştir.

TOP